PDA

Volledige versie bekijken : Rosalie en Eveline

Rennie
15 oktober 2013, 11:14
Renoir, nou inderdaad dat is ploeteren zeg.

Ik maar hout hakken en gaat dat kreng op gas.

Je bent gewoon niet de maat voor alle dingen Aad er zijn er zat die hout hakken.

Ik ben al vanaf halfacht bezig met opa worden en tot nu toe geen centje pijn, een leuke bijkomstigheid is dat mijn schoondochter aan het bevallen is.

Update 12.40 uur: Het is een meisje en ze heet Rosalie.

Nadje
15 oktober 2013, 15:22
Je bent gewoon niet de maat voor alle dingen Aad er zijn er zat die hout hakken.

Ik ben al vanaf halfacht bezig met opa worden en tot nu toe geen centje pijn, een leuke bijkomstigheid is dat mijn schoondochter aan het bevallen is.

Van harte gefeliciteerd. Opa Rennie. Is dit de eerste keer dat je opa wordt?

Rennie
15 oktober 2013, 15:42
Van harte gefeliciteerd. Opa Rennie. Is dit de eerste keer dat je opa wordt?

Ja dit is m'n eerste kleinkind.

Nadje
15 oktober 2013, 15:56
Wat spannend. Ik hoop dat je schoondochter en kleindochter het goed maken. En voor jou hoop ik dat je het een beetje leuk vindt om opa te worden/zijn. HuGKnuffel voor jullie allemaal.

Rob
15 oktober 2013, 17:13

Van harte gefeliciteerd! Zo, nu ben je echt een ouwe lul ...

Ulla
15 oktober 2013, 17:22

Renoir, Van harte gefeliciteerd met je kleindochter!

Mars
15 oktober 2013, 17:27
Feliciteerd !

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-O866SA8M.jpg

Cynthia
15 oktober 2013, 18:20

Opa, gefeliciteerd!

glans
15 oktober 2013, 19:23

HeArTselijk gefeliciteerd met de geb FlOwErSFlOwErS rte van R FlOwErSsalie!

moi
16 oktober 2013, 06:40

Gefeliciteerd Opa! WuBbY dat zal je nu zeker zijn, hoe menselijk BeBe

Rennie
16 oktober 2013, 08:23
Gefeliciteerd Opa! WuBbY dat zal je nu zeker zijn, hoe menselijk BeBe

Opa dankt u allen voor de felicitaties, bloemen, typeringen, YouTube filmpjes en opmerkingen en gaat z'n kleinkind zo meteen uitgebreid aanschouwen en bewonderen.

Cynthia
16 oktober 2013, 09:16
Opa dankt u allen voor de felicitaties, bloemen, typeringen, YouTube filmpjes en opmerkingen en gaat z'n kleinkind zo meteen uitgebreid aanschouwen en bewonderen.

ThUmBsUp

Maria
16 oktober 2013, 10:15

Proficiat Renoir.

Sterre
17 oktober 2013, 01:22

Dan wil ik graag bij deze gebruik maken van de gelegenheid om Rosalie te feliciteren met het Leven! Ik wens dit kleine, voor mij onbekende wondertje van leven, veel wijze en mooie ervaringen van/met Liefde toe!

Rennie, gefeliciteerd met het wonder te mogen aanschouwen van nieuw leven in de vorm van een kleindochter. ;)
Vertel (als je durft)! Wat zijn je oprecht menselijke (emotionle) ervaringen geweest bij de eerste aanschouwing van Rosalie?.....

Rennie
17 oktober 2013, 08:27
Dan wil ik graag bij deze gebruik maken van de gelegenheid om Rosalie te feliciteren met het Leven! Ik wens dit kleine, voor mij onbekende wondertje van leven, veel wijze en mooie ervaringen van/met Liefde toe!

Rennie, gefeliciteerd met het wonder te mogen aanschouwen van nieuw leven in de vorm van een kleindochter. ;)
Vertel (als je durft)! Wat zijn je oprecht menselijke (emotionle) ervaringen geweest bij de eerste aanschouwing van Rosalie?.....

Ik weet niet of je wens tot haar is gekomen, ze leest hier niet, wat mij betreft bedankt.

Een volledig met guitige kleertjes ingepakt miniatuurmensje waarvan alleen het gezichtje en de handjes zichtbaar waren. Het woog bijna niets in mijn armen en had een bijna doorschijnend licht glanzend rozig gezichtshuidje, de oogjes stijf gesloten, een miniatuur wipneusje, terugvallend kinnentje en gesloten mondje. Zo af en toe bewoog het gezichtje, de handjes en de beentjes licht heen en weer en hoorde ik geluidjes van ontsnappend lucht. M'n zoon ging haar daarom verschonen maar alles was gewoon nog kurkdroog. Toen m'n schoondochter haar de borst wilde geven had ze liever geen pottekijkers en ben ik weer gegaan. Dat waren m'n ervaringen maar met je oprecht menselijke (emotionele) hoopte je natuurlijk op wat meer sentiment, ik heb geen brok in m'n keel gekregen of gehuild van blijdschap als je dat wil weten. Ik ben blij dat ze bij m'n zoon en schoondochter in goede handen is.

Ulla
17 oktober 2013, 15:25
Ik weet niet of je wens tot haar is gekomen, ze leest hier niet, wat mij betreft bedankt.

Een volledig met guitige kleertjes ingepakt miniatuurmensje waarvan alleen het gezichtje en de handjes zichtbaar waren. Het woog bijna niets in mijn armen en had een bijna doorschijnend licht glanzend rozig gezichtshuidje, de oogjes stijf gesloten, een miniatuur wipneusje, terugvallend kinnentje en gesloten mondje. Zo af en toe bewoog het gezichtje, de handjes en de beentjes licht heen en weer en hoorde ik geluidjes van ontsnappend lucht. M'n zoon ging haar daarom verschonen maar alles was gewoon nog kurkdroog. Toen m'n schoondochter haar de borst wilde geven had ze liever geen pottekijkers en ben ik weer gegaan. Dat waren m'n ervaringen maar met je oprecht menselijke (emotionele) hoopte je natuurlijk op wat meer sentiment, ik heb geen brok in m'n keel gekregen of gehuild van blijdschap als je dat wil weten. Ik ben blij dat ze bij m'n zoon en schoondochter in goede handen is.

Kleine mensjes zijn lief en wekken je instincten op. En dat is maar goed ook. Ondanks dat gaat nog veel mis in de wereld, en helaas zelfs met kleine mensjes. Fijn dat je ze in goede handen weet bij je kinderen!

glans
17 oktober 2013, 16:39

wat een mooie wens Sterre :)
ik sluit me graag bij deze woorden voor RFlOwErSsalie aan...

Rob
18 oktober 2013, 01:56
Dat waren m'n ervaringen maar met je oprecht menselijke (emotionele) hoopte je natuurlijk op wat meer sentiment, ik heb geen brok in m'n keel gekregen of gehuild van blijdschap als je dat wil weten.

Dat inspelen op je sentimenten komt vast over een paar jaar als ze verwachtingsvol voor je staat met haar eerste rapport in haar ene en haar spaarpot in haar andere hand.

Rennie
18 oktober 2013, 18:00
wat een mooie wens Sterre :)
ik sluit me graag bij deze woorden voor RFlOwErSsalie aan...

> Hoi Opa,
>
> Dit ben ik. Ik ben (dinsdag 15 oktober 2013) geboren om 10.48 en weeg 2975 gram.
>
> X Rosalie.

http://www.zelfkennisforum.nl/picture.php?albumid=21&pictureid=99

Maria
19 oktober 2013, 00:44
Ah wat lief, jullie allebei GlAd

Mars
19 oktober 2013, 08:41
Kleine mensjes zijn lief en wekken je instincten op.

Precies.
Jammer dat ze toch ouder worden.
Neem nou Kylie Minogue.

glans
19 oktober 2013, 09:35
> Hoi Opa,
>
> Dit ben ik. Ik ben (dinsdag 15 oktober 2013) geboren om 10.48 en weeg 2975 gram.
>
> X Rosalie.

glim :)-je & x-je

glans
19 oktober 2013, 09:48

liefffffffffffffffff!

Cynthia
19 oktober 2013, 14:36
liefffffffffffffffff!

Wat een schatje! Ik zie een prachtig meisje, lief, net en op orde ,klaar voor haar grote geluk. Dat ze een zeer gezegend leven mag leven.

Liefs,

Sterre
19 oktober 2013, 20:01

Wensen hoeven eigenlijk niet eens uitgesproken te worden, wensen komen via het universum altijd daar waar nodig.....

Een volledig met guitige kleertjes ingepakt miniatuurmensje waarvan alleen het gezichtje en de handjes zichtbaar waren. Het woog bijna niets in mijn armen en had een bijna doorschijnend licht glanzend rozig gezichtshuidje, de oogjes stijf gesloten, een miniatuur wipneusje, terugvallend kinnentje en gesloten mondje. Zo af en toe bewoog het gezichtje, de handjes en de beentjes licht heen en weer en hoorde ik geluidjes van ontsnappend lucht. M'n zoon ging haar daarom verschonen maar alles was gewoon nog kurkdroog. Toen m'n schoondochter haar de borst wilde geven had ze liever geen pottekijkers en ben ik weer gegaan. Dat waren m'n ervaringen maar met je oprecht menselijke (emotionele) hoopte je natuurlijk op wat meer sentiment, ik heb geen brok in m'n keel gekregen of gehuild van blijdschap als je dat wil weten.

Mooi, om tussen de regels door te kunnen lezen. Had het je niet geraakt, had je er niet zo veel woorden aan besteed ;)

Ik ben blij dat ze bij m'n zoon en schoondochter in goede handen is.

.... een goed begin is het halve werk! Ik ben blij dat je vertrouwen hebt in je kinderen....

Sterre
19 oktober 2013, 20:04
> Hoi Opa ....

..... beelden zeggen meer dan woorden ;)

Ulla
19 oktober 2013, 22:11
Dat inspelen op je sentimenten komt vast over een paar jaar als ze verwachtingsvol voor je staat met haar eerste rapport in haar ene en haar spaarpot in haar andere hand.

Doet me denken aan een oma die jaren geleden zei, je hoort trots te zijn op je eerste kleinkind. Je hebt zo van die mensen die daar geen "last" van hebben en er redelijk nuchter onder kunnen blijven. Ook al ben je daarom niet minder blij met je (klein) kinderen en wat ze zo uitspoken. Maar met iets minder sentiment en met wat meer realisme.

Sterre
20 oktober 2013, 00:17
Doet me denken aan een oma die jaren geleden zei, je hoort trots te zijn op je eerste kleinkind. Je hebt zo van die mensen die daar geen "last" van hebben en er redelijk nuchter onder kunnen blijven. Ook al ben je daarom niet minder blij met je (klein) kinderen en wat ze zo uitspoken. Maar met iets minder sentiment en met wat meer realisme.

Wat een onzin.... trots horen zijn op je kinderen/kleinkinderen....
Liefde kruipt waar het niet gaan kan en bloed ook. Staat los van sentiment of realisme of trots m.i. Hoe het ervaren en geuit wordt kan daar mee te maken hebben, maar doet niets af aan het basisgevoel van liefde. Onze ware aard.....

Dat er verschil is tussen mensen en hun uitingsvormen: eens dus!

Esradha
20 oktober 2013, 09:14
Renoir, gefeliciteerd met je kleindochter. Mooie foto!

Nadje
20 oktober 2013, 11:21
Ah wat lief, jullie allebei GlAd
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik zou niet weten wie van de twee me het meest ontroert. (Nah ja....stiekempjes weet ik het wel natuurlijk.....BiGeRgRiN)

Ulla
20 oktober 2013, 18:50
> Hoi Opa,
>
>
> X Rosalie.

Ontroerend lief, waar mensen samen komen. KiSs

Laurens
7 maart 2016, 15:41

En het ligt maar niet stil of houdt maar niet op, het leven blijft zijn uitbundigheid vieren, vandaag voor de tweede keer opa geworden van opnieuw weer een kleindochter, te weten het kind van mijn zoon Martin en zijn vrouw Priscilla, het zusje van Rosalie, genaamd Eveline. Morgen op kraamvisite de ouders willen vandaag eerst even bijkomen en het rustig houden voor alle daarbij betrokkenen.

Rob
7 maart 2016, 16:07
En het ligt maar niet stil of houdt maar niet op, het leven blijft zijn uitbundigheid vieren, vandaag voor de tweede keer opa geworden van opnieuw weer een kleindochter, te weten het kind van mijn zoon Martin en zijn vrouw Priscilla, het zusje van Rosalie, genaamd Eveline. Morgen op kraamvisite de ouders willen vandaag eerst even bijkomen en het rustig houden voor alle daarbij betrokkenen.

Gefeliciteerd opa!

https://www.youtube.com/watch?v=kFXpVvOlD34

Laurens
7 maart 2016, 16:25
Gefeliciteerd opa!

https://www.youtube.com/watch?v=kFXpVvOlD34

Dank je.
Mooie Solex.

Laurens
7 maart 2016, 16:26

Dit is Rosalietje nu..

http://www.waarheidvinding.nl/zelfkennisforum/rosalietje.jpg

Wat er van opa is geworden vergeten we maar liever..

Maria
7 maart 2016, 18:05

Van harte gefeliciteerd Laurens!

BlOeMeTjE

Ulla
7 maart 2016, 19:10

Van harte gefeliciteerd! HeArTs en Rosalie wat een lief en groot meisje alweer. !

marie
7 maart 2016, 20:03

Van harte gefeliciteerd, Laurens. Veel geluk toegewenst aan de ouders en de twee dochtertjes...

marie
7 maart 2016, 20:04
Dit is Rosalietje nu..

http://www.waarheidvinding.nl/zelfkennisforum/rosalietje.jpg

Wat er van opa is geworden vergeten we maar liever..

Wat een ogen... Drukken ze de wijsheid van de opa uit???

moi
8 maart 2016, 08:52
Zo nu hebben we het pas over werkelijke realisatie, directer kan niet.......

Van harte Opa en voor zover ik mij kan herinneren ooit een foto van jou te hebben gezien lijkt Rosalie op je GlAd

BeBe...........GoOd

NN
8 maart 2016, 09:22
genaamd Eveline..
van harte welkom Eveline FlOwErSBeBeFlOwErS

??n van de betekenissen van je naam is:
adem van leven
Lieve kind, wat mooi!

Laurens
8 maart 2016, 12:23
Van harte gefeliciteerd Laurens!

BlOeMeTjE

Dank je wel Maria, al is mijn aandeel meer dat het me overkomt NeA.

Laurens
8 maart 2016, 12:26
Van harte gefeliciteerd! HeArTs en Rosalie wat een lief en groot meisje alweer. !

Ja en met wat je op de foto niet ziet een al tamelijk eigenzinnig karaktertje of althans is ze dat aan het uitproberen met alsmaar een krachtig 'nee'. Maar ze ziet er wel snoeperig uit zo met dat brilletje.

Laurens
8 maart 2016, 12:27
Van harte gefeliciteerd, Laurens. Veel geluk toegewenst aan de ouders en de twee dochtertjes...

Dank je, en wat betreft de ouders ik zal ze vanmiddag overbrengen.

Laurens
8 maart 2016, 12:27
Wat een ogen... Drukken ze de wijsheid van de opa uit???

Opa is niet wijs, daarom heeft ze zo'n lol met opa.

Laurens
8 maart 2016, 12:29
Zo nu hebben we het pas over werkelijke realisatie, directer kan niet.......

Van harte Opa en voor zover ik mij kan herinneren ooit een foto van jou te hebben gezien lijkt Rosalie op je GlAd

BeBe...........GoOd

Zo drukt het leven zich uit Moi, ook mooi.
Een foto met mij er op staat er boven (vorige bladzijde) bij de geboorte van Rosalie.

Laurens
8 maart 2016, 12:30
van harte welkom Eveline FlOwErSBeBeFlOwErS

??n van de betekenissen van je naam is:
adem van leven
Lieve kind, wat mooi!

Dank je wel voor de betekenis, dat maakt de naam extra bijzonder.

marie
8 maart 2016, 12:54
Opa is niet wijs, daarom heeft ze zo'n lol met opa.

Dus een echte wijze opa...GlAd

Laurens
9 maart 2016, 10:51
Dus een echte wijze opa...GlAd

http://www.waarheidvinding.nl/zelfkennisforum/eveline.jpg

marie
9 maart 2016, 11:21
http://www.waarheidvinding.nl/zelfkennisforum/eveline.jpg

Mooi, prachtig en om apetrots op te zijn... en zelfs een tikkeltje jaloers... alhoewel ik het je van harte gun...

Maria
9 maart 2016, 16:51
aaaaahhhh .... lief!!!

Nadje
14 maart 2016, 16:14
Gefeliciteerd grumpy old man.

Laurens
14 maart 2016, 19:01
Gefeliciteerd grumpy old man.

Dank je. Met die grumpy old man heeft Rosalie in ieder geval geen enkele moeite.