Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Gedegen zelfonderzoek > Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 augustus 2012, 12:28   #311
Ogenblik-sem
Bibliothecaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Ik zeg nergens dat ik naar Ijsland zou varen !, dat is iets wat jij en Vagebond verdraaien, wel....als het onbegrip er met simpele dingen er al zo makkelijk insluipt hoe moet ik dan wel niet een beetje gaan beseffen dat het met minder simpele dingen helemaal de spuigaten uitloopt wat betreft onjuistheden en verdraaiingen ))
Een voorbeeldig geval van...Denken.

Valt schaterlachen om Denken ook onder denken??
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 12:44   #312
Ulla
Titularis

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ulla...

Daar ga je weer...
Je antwoord is al een gigantisch panorama....

De vraag is: Zeg jij dat als Wat' je bent ?, ja of nee.
Op het moment dat ik ja of nee zeg denk ik erover na en "ben" ik al niet meer puur in het zijn. Maar op het moment van dit ook al minieme denken is het ondanks dat spontaan ja.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 12:53   #313
sagnaar
Mandataris

sagnaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Op het moment dat ik ja of nee zeg denk ik erover na en "ben" ik al niet meer puur in het zijn. Maar op het moment van dit ook al minieme denken is het ondanks dat spontaan ja.
We gaan een al veel naar voren gebracht stukje' verder....

2 jaar voordat je geboren werd (magge d'r ook 200.000 zijn hoor) heb jij toen' (tja..waar blijft de tijd een quote kunnen plaatsen op het forum ?, zo nee, waarom niet ?, zo ja, hoe dan ?.
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 12:54   #314
Vagebond
Donataris

Standaard

Citaat:
(p.s ik heb het boeltje een beetje bij gelezen, en tot mijn genoegen kan ik letterlijk vernemen in het verloop van dit topic ( begrijpen/ niet begrijpen, verkeerd, haastig, slordig LEZEN) dat zowel Vagebond als jij je met elkaar een loopje laat nemen.
Ik zeg nergens dat ik naar Ijsland zou varen !, dat is iets wat jij en Vagebond verdraaien, wel....als het onbegrip er met simpele dingen er al zo makkelijk insluipt hoe moet ik dan wel niet een beetje gaan beseffen dat het met minder simpele dingen helemaal de spuigaten uitloopt wat betreft onjuistheden en verdraaiingen ))
Ho ho, dat is niet waar h? wat je schrijft Keen. Ik heb aan je gevraagd of je toevallig onderweg naar Dome(?) Canada nog zou aanleggen in IJsland bladiebla ect. Het was dus een vraag die jij overigens niet beantwoord hebt, maakt niet en Renoir heeft er vervolgens van gemaakt dat je naar IJsland zou gaan. Ik heb verzuimd Renoir daarin te corrigeren maar heb wel zo tussen neus en lippen benoemd dat je naar Canada onderweg was. Tis toch wat dat correct lezen h? Keen, je bent er zelf kennelijk ook niet zo goed in
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 13:03   #315
Ulla
Titularis

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We gaan een al veel naar voren gebracht stukje' verder....

2 jaar voordat je geboren werd (magge d'r ook 200.000 zijn hoor) heb jij toen' (tja..waar blijft de tijd een quote kunnen plaatsen op het forum ?, zo nee, waarom niet ?, zo ja, hoe dan ?.
Waarom zou ik mij daarmee bezig willen houden en "belang" bij moeten hebben? En belang is nu juist dat waar het niet echt om gaat, maar bijzaak is?
Oud 30 augustus 2012, 13:07   #316
sagnaar
Mandataris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ho ho, dat is niet waar h? wat je schrijft Keen. Ik heb aan je gevraagd of je toevallig onderweg naar Dome(?) Canada nog zou aanleggen in IJsland bladiebla ect. Het was dus een vraag die jij overigens niet beantwoord hebt, maakt niet en Renoir heeft er vervolgens van gemaakt dat je naar IJsland zou gaan. Ik heb verzuimd Renoir daarin te corrigeren maar heb wel zo tussen neus en lippen benoemd dat je naar Canada onderweg was. Tis toch wat dat correct lezen h? Keen, je bent er zelf kennelijk ook niet zo goed in
Met je quote laat je wederom zien (tja..zo blijf ik aan de gang, zelfs met de meest simpele dingetjes, t' is toch wat...Marijke) dat je niet goed LEEST !, in mijn quote staat Nome' en niey Dome. Aanstaande donderdag Vlieg ik vanaf Bergen Airport naar Alaska met een tussenlanding in the States. Alaska is geen Canada. Eind September ben ik weer hier terug in Bergen, om dan alleen de boot terug te varen naar Nederland, ongeveer de eerste week van Oktober weer thuis. Dat is wat ik gezegt heb, en niet die verdraaiingen van julie verhaal , jij en Renoir.

Love you too
Oud 30 augustus 2012, 13:09   #317
Ulla
Titularis

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met je quote laat je wederom zien (tja..zo blijf ik aan de gang, zelfs met de meest simpele dingetjes, t' is toch wat...Marijke) dat je niet goed LEEST !, in mijn quote staat Nome' en niey Dome. Aanstaande donderdag Vlieg ik vanaf Bergen Airport naar Alaska met een tussenlanding in the States. Alaska is geen Canada. Eind September ben ik weer hier terug in Bergen, om dan alleen de boot terug te varen naar Nederland, ongeveer de eerste week van Oktober weer thuis. Dat is wat ik gezegt heb, en niet die verdraaiingen van julie verhaal , jij en Renoir.

Love you too
Het was mij ook niet duidelijk, wat je nu precies ging doen, ondanks meerdere keren lezen. In ieder geval niet zo duidelijk dat ik het heb kunnen onthouden en daar heb normaal nooit moeite mee. Waarmee ik niet zeg, dat er misschien niet goed gelezen is, maar ook de mogelijkheid bestaat dat het gewoon niet goed is overgekomen door je eigen formulering?
Oud 30 augustus 2012, 13:11   #318
sagnaar
Mandataris

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik mij daarmee bezig willen houden en "belang" bij moeten hebben? En belang is nu juist dat waar het niet echt om gaat, maar bijzaak is?
Laat maar zitten Ulla.

(Het verschijnsel Renoir' kan het je misschien beter uitleggen.....al betwijfel ik dat Zeeeer)
Oud 30 augustus 2012, 13:15   #319
Ulla
Titularis

Ulla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat maar zitten Ulla.

(Het verschijnsel Renoir' kan het je misschien beter uitleggen.....al betwijfel ik dat Zeeeer)

Je geeft het gauw op met je laat maar zitten.

Is het zo moeilijk dat als wat je bent niet over kunt brengen
in een pure formulering? Die herkenning kan toch zo omslachtig niet zijn.
Oud 30 augustus 2012, 13:18   #320
sagnaar
Mandataris

Standaard

Citaat:
Het was mij ook niet duidelijk, wat je nu precies ging doen, ondanks meerdere keren lezen. In ieder geval niet zo duidelijk dat ik het heb kunnen onthouden en daar heb normaal nooit moeite mee. Waarmee ik niet zeg, dat er misschien niet goed gelezen is, maar ook de mogelijkheid bestaat dat het gewoon niet goed is overgekomen door je eigen formulering?

Beetje Zelfkennis Ulla....
Het komt omdat je bij voorbaat en van je stemmingen afhankelijk eenvoudig een Weerstand hebt tegen mij, en hoe ik quotes vorm geef.
Op voorhand komt van alles en nog wat Niet binnen/over, omdat je de ontvangst er niet voor op kan brengen.....het past gewoon niet in je behoud'.
Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon