Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2015, 19:02   #51
Laurens
Inventaris

Laurens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Wilders en Fortuyn zijn/waren extremisten. Je hebt jezelf tot fan verklaard. Dat betekent dat je instemt met hun extremistische gedachtengoed.

In het geval van Wilders kan dat zelfs door de rechter bevestigd worden in het komende proces wat hem te wachten staat.

Je openheid is niet zo slim geweest. Je beweert Liefde te zijn en bent fan van haatzaaiers. Nu hechtte ik toch al geen enkele waarde aan je beweringen. Doch, nu ben je helemaal door het ijs gezakt.

Verder hoef je je voor mij niet te verdedigen hoor. Er zijn mss wel 1 miljoen aanhangers van dit racistische gedachtengoed. En tot op de dag van vandaag is dit gedachtengoed toegestaan in Nederland.
Net zo kort door de bocht als 'je lees de Waarheid en dus ben je communist.'.

Ik behoorde in iedere geval niet tot de groep die een hetze tegen Fortuyn voerde of een hetze tegen Wilders waardoor deze al 11 jaar bewaking behoeft. Je hebt totaal geen benul wat je anderen aandoet met dat hetze voeren. Je ken de geschiedenis Fortuyn werd vermoord en zoals gezegd Wilder benodigd permanente bewaking.

Openheid is mijn tweede natuur ik ken geen egokenmerk op mijn hoede te zijn of niet zo slim omstreden uitspraken te doen. Openheid is wat ik ben.

En weer maakt het geen ene fluit uit wat ik zeg, je hebt al lang voor mij uitgemaakt wat ik ben en blijft gewoon doorgaan mij onder een groep met racistisch gedachtegoed te scharen. Maar de vraag was ben je je bewust dat je hetzelfde aan het doen bent waarvan je Wilders beschuldigd?