Zelfkennisforum  

Ga terug   Zelfkennisforum > Niet-forum-gerelateerde onderwerpen > Andersdenkenden

Andersdenkenden Leden die ondanks weerwoord onverstoorbaar blijven doordrammen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 oktober 2015, 20:32   #71
Laurens
Inventaris

Laurens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Ha, de kampcommandant mengt zich onder de gedetineerden.
Hier is nog leven in de forum-brouwerij h?!
Ginder boven in de waarheidskabinetten is niets meer te palaveren over Waarheid.
Bert, Rob, Maria en Moi hebben geen gzoz meer te bespreken.
Welkom hier voor zolang je even mens bent.
De vodka samen met een frisse pint staat klaar voor je!
Op het forum wil ik me bezig houden met gedegen zelfonderzoek, palaveren doen ze hier maar.
Oud 31 oktober 2015, 21:07   #72
Puppetji
Voormalig lid

Puppetji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Op het forum wil ik me bezig houden met gedegen zelfonderzoek, palaveren doen ze hier maar.
Jij hebt gzoz afgerond, Ben en rob vast ook, Moi bijna, Maria is een aparte situatie waarbij je niet meer mee hoeft te kijken dacht ik.
Rest er nog Guustflater die je kan bijstaan in gzoz, maar die raad je aan om te vertrekken.

Mis ik iemand die je nog in gedachte had om te begeleiden in gzoz?
Ik zal is kijken in mijn omgeving voor je, ik ken nog een paar Pindar's die wat begidsing in jouw waarheid kunnen gebruiken; Alles beter dan hun complot theorie?n.
Oud 31 oktober 2015, 22:56   #73
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ik zie dat deze discussie met veel (5!) sterren is gewaardeerd.
Waarvoor hartelijk dank. De inzichten van Balsekar verdienen natuurlijk ook die sterren.
O, wat kinderachtig. De sterren zijn verwijderd?.
Wie heeft er hier toegang tot het moderatorpaneel?
Oud 1 november 2015, 00:06   #74
Esradha
Mandataris

Esradha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
O, wat kinderachtig.
Op enkele uitzonderingen in berichten na is het hier de afgelopen weken ??n grote kleuterklas.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 04:08   #75
Puppetji
Voormalig lid

Puppetji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
...hier de afgelopen weken ??n grote kleuterklas.
Da's toch goed.
Wie niet wordt zoals de kinderen...
Oud 1 november 2015, 08:59   #76
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Op enkele uitzonderingen in berichten na is het hier de afgelopen weken ??n grote kleuterklas.
Klopt. En kennelijk vind de grote baas dat dat gestimuleerd moet worden.
Jaloers omdat een paar topics sterren kregen toebedeeld en dan snel weghalen omdat hij toegang heeft tot het moderatorpaneel en wij niet. Uitbuiten van positie heet dat. Die sterren kunnen me uiteraard niet schelen. Maar zo laat ego zich weer kennen?.
Oud 1 november 2015, 09:19   #77
Laurens
Inventaris

Standaard

Citaat:
Klopt. En kennelijk vind de grote baas dat dat gestimuleerd moet worden.
Jaloers omdat een paar topics sterren kregen toebedeeld en dan snel weghalen omdat hij toegang heeft tot het moderatorpaneel en wij niet. Uitbuiten van positie heet dat. Die sterren kunnen me uiteraard niet schelen. Maar zo laat ego zich weer kennen?.
Met dank dat je op die sterren gewezen hebt. Ik had ook eerder al gereageerd waarom het sterrengebeuren veranderd is maar je wilt natuurlijk graag even breed uitgemeten hebben hoeveel ego Laurens heeft door het aan zijn jaloersheid toe te schrijven. Ego ziet ego, zo werkt dat ego nou.

De sterren zijn niet verwijderd, het waarderen is veranderd, er zijn nu meer waarderingen nodig om een ster op te roepen, eerder was het zo dat iedere waardering ??n ster oplevert en omdat Inx, Puppetji, Habbuthabnot en jij deze draad hoogstelijk waarderen kan het gebeuren dat het vier sterren krijgt. Lijkt me nogal een subjectieve waardering. Eigenlijk wilde ik het sterren gebeuren er helemaal uithalen want waardering is een egokwestie maar dat heb ik nog maar even niet gedaan.
Oud 1 november 2015, 09:22   #78
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met dank dat je op die sterren gewezen hebt. Ik had ook eerder al gereageerd waarom het sterrengebeuren veranderd is maar je wilt natuurlijk graag even breed uitgemeten hebben hoeveel ego Laurens heeft door het aan zijn jaloersheid toe te schrijven. Ego ziet ego, zo werkt dat ego nou.

De sterren zijn niet verwijderd, het waarderen is veranderd, er zijn nu meer waarderingen nodig om een ster op te roepen, eerder was het zo dat iedere waardering ??n ster oplevert en omdat Inx, Puppetji, Habbuthabnot en jij deze draad hoogstelijk waarderen kan het gebeuren dat het vier sterren krijgt. Lijkt me nogal een subjectieve waardering. Eigenlijk wilde ik het sterren gebeuren er helemaal uithalen want waardering is een egokwestie maar dat heb ik nog maar even niet gedaan.
Je lult je er weer aardig uit. Maar ook dat is ego eigen?.

Als je daadwerkelijk egoloos was, dan had je de bestaande sterren gewoon laten staan. Ego maakt zich daar niet druk over.
Oud 1 november 2015, 09:26   #79
Laurens
Inventaris

Standaard

Citaat:
Je lult je er weer aardig uit. Maar ook dat is ego eigen?.

Als je daadwerkelijk egoloos was, dan had je de bestaande sterren gewoon laten staan. Ego maakt zich daar niet druk over.
Dat ik bezig ben mij er uit te lullen is de volgende stap van ego dat natuurlijk z'n gram wil halen, ergernis wil uiten niet de invloed te hebben bij de knoppen te kunnen. Ach wat is ego toch een kinderachtige droeftoeter.

Ik maak me druk om lezers hier, die aan de hand van de sterren de indruk zouden kunnen krijgen dat dit gedoe hier hetgeen is wat waardering verdient. Ik wil gewoon geen reclame voor iets wat allesbehalve de bedoeling van dit forum is. Degenen die zelfonderzoek doen hebben mijn waardering en die staan er niet om te springen dat uitgedrukt te zien in een paar kinderlijke sterretjes.
Oud 1 november 2015, 09:31   #80
Theo
Inventaris

Theo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ik bezig ben mij er uit te lullen is de volgende stap van ego dat natuurlijk z'n gram wil halen, ergernis wil uiten niet de invloed te hebben bij de knoppen te kunnen. Ach wat is ego toch een kinderachtige droeftoeter.

Ik maak me druk om lezers hier, die aan de hand van de sterren de indruk zouden kunnen krijgen dat dit gedoe hier hetgeen is wat waardering verdient. Ik wil gewoon geen reclame voor iets wat allesbehalve de bedoeling van dit forum is. Degenen die zelfonderzoek doen hebben mijn waardering en die staan er niet om te springen dat uitgedrukt te zien in een paar kinderlijke sterretjes.
Je houdt je niet eens aan de instellingen van het forum. En de indruk van de lezers interesseert je ook al geen barst. Anders zou je dit forum wel neutraler modereren.

Je enige doel is een ego-doel. De lezer dient jouw visie aan te nemen. En daarin passen 5 sterren voor Balsekar niet?..

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Colofon