Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot
Jij gaat mij toch niet wijsmaken dat je echt meent dat vergelijken de enige faculteit van de geest is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie
Ik heb daar gisteren al over geschreven, Hab.
Kennelijk schreef ik tegen een user die of niet oplet of niet begrijpt.
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie
Maar ze blijken ervan overtuigd dat waarheidsvinding buiten het zelf en buiten de bestaande wereld moet gezocht worden...
Alsof waarheidsvinding niet alles omvat...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie
Het is Waarheid in enkelvoud. En eigenlijk is het woord 'vinden' ook niet helemaal correct: Waarheid vindt jou net zo goed.....precies op het moment dat dat 'jou' is vertrokken.
Leuk hè.
|
|
Succes met dit eindeloos heen en weer geschrijf, ik heb het geduld niet.
En niet te vergeten het overbekende overige gezeur.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela
Wel jammer, want als jij al de energie om zou zetten in 'eerlijk naar jezelf kijken', zou het verder geen grote stap meer zijn.
Stel jezelf alleen maar de vraag of dat wat men bij jou ziet waar zou kunnen zijn.
Je hoeft daarop geen antwoord te geven, maar realiseer je je wat dat zou kunnen betekenen voor jou. Alleen de vraag stellen is al winst.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido
Oke', en jij bent op de helft van het alfabet als ik het goed begrijp, nou dan heb je zeker nog wat letters te gaan, nu begrijp ik ook waarom je er zo veel woorden aan vuil maakt, je hebt nog een half alfabet tot je beschikking. 
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho
Ik vraag me af hoeveel vorderingen je zelf meent gemaakt te hebben na bijna 7 maanden op dit forum want op 4 jan. '21 schreef je dit...
Mogen we een stand van zaken Bassie?
|
Wel fijn dat we niet nog meer actieve users hebben.