Los bericht bekijken
Oud 5 August 2021, 00:01   #164
Bassie
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond
Het hele verhaal is dus dat er niks te eten valt omdat je ons niks te eten hebt aangeboden. Ik als onbenul qua zelfkennis bassie heb het nodig dat er begonnen wordt op het niveau waar ik me bevind op het zelfkennispad.

Bv

Ik ben door mijn leraren in een situatie gebracht waardoor ik zelf kon ontdekken ze hebben nooit geleuterd over dualiteit en nondualiteit, iemand anders heeft mij er op gewezen dat wat ik te zeggen had non-duaal was, en in die geest wil ik jou dus zeggen dat je nog een lange weg te gaan hebt voor je een goede leraar zult zijn, want uit al je teksten blijkt dat je een leraar wilt zijn en een goede leraar zal niet zeggen het is zus of zo en alles wat daar buiten valt is zelf blabla. Een goede leraar daagt je uit je eigen hersenen te gebruiken, dingen zelf op de te lossen ect, en dat is iets wat jij niet doet.

En dat is wat ik bedoel met je bent als een dominee die preekt vanaf te kansel maar ondertussen het contact met de kudde kwijt zijnde dus niet als jesus tussen en met de mens

Maar goed Bassie, ik heb het eerder gezegd, waar jij nu zit hoort er allemaal bij, waarbij ik als onbenul zo af en toe eens een wortel je richting uit gooi om te kijken of er al iets van beweging komt.
Oh...dat wil ik nog even helder hebben. Ik ben geen leraar, laat staan een goede.
Als je terugleest dan raad ik Hab ook aan om zijn coach aan de kant te zetten.

Ik strooi hier kwistig met wortelen en wacht zonder verwachting af wat er gebeurd. (Tot dusver niks). Maar nu blijkt dat ik niet de enige ben die met wortelen strooit.

Straks blijkt nog dat dit hele forum vol zit met users die elkaar met wortelen bestoken. Mij maakt het verder niet zo uit, in de actualiteit gebeurd er niks spannends op dit forum.

Ik ben dus een lege dominee met een lege kerk die voornamelijk leegheid predikt. Ik zie de humor er wel van in, wat jij?