Discussie: Identificatie
Los bericht bekijken
Oud 1 October 2022, 11:19   #53
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Laurens, in eer en geweten ben ik overtuigd dat ik mijzelf tot op de draad onderzoek... en ik wacht nog altijd op de eerste hint, maar die zie ik niet, om mij te doen inzien dat ik op het verkeerde spoor zit...
Eerder al heb ik je gezegd dat ik er niet aan twijfel dat je jezelf aan een onderzoek onderwerpt. Je vermeld hier regelmatig je resultaten dus dat is voor eenieder onmiskenbaar het geval. Echter wat je onderzoekt is het 'wie je bent'. Dus de status quo van 'ik' blijft gehandhaafd en daar is je herhaaldelijk op gewezen en vervolgens zeg je dat een onderzoek naar het 'ik' niet op je programma staat (je wilt er feitelijk helemaal niet van weten).
Even goede vrienden, maar ga er dan niet tegenin als er iets over wordt gezegd.

Citaat:
Ten andere wat jij hier als zogezegde dooddoener van mij naar voren brengt, nl. "als anderen het niet doen waarom zou ik het dan doen"... weet je dat dat gewoon een slag in het gezicht is van iedereen die zichzelf als onderzoeker voorstelt...
Een slag in het gezicht van 'wie' Marie dat is de kernvraag op mijn forum. Wie is dat 'wie' waar bestaat dat uit. Stel ik zo'n vraag dan overlaad je mij vervolgens met de inhoud van Marie, terwijl ik dat helemaal niet wil weten. Daar moet je zelf naar op zoek, niet ik.

Citaat:
Wat verdomme doet de mening van anderen, wat anderen doen af aan mijn eigen onderzoek???
Als zij lui zijn, dan is dat hun probleem en niet het mijne...
Daar ging het niet om, waar het om ging is dat je je verschuilde achter anderen om iets ook niet te hoeven doen. Zo af en toe vraag ik me af hoe het komt dat je helemaal geen zicht heb waarover het gaat en of ik me wel moet bemoeien met iemand die tevreden is met zijn eigen onderzoek.
  Met citaat reageren